maandag 14 oktober 2013

Inloop middag en Nederlandse tekststempels

Omdat ik regelmatig de vraag krijg: 'Mag ik een keertje komen kijken bij de Stampin'Up! producten?'
heb ik een inloop middag gepland.

U ben van harte welkom op Zaterdag 19 oktober, van 14.00 uur tot 16.00 uur.

Kom gezellig binnenlopen om de mooie stempels, inkt, papier, ponsen enz. te bekijken.
U kunt al uw vragen stellen over de stempels, de producten, de workshops en technieken.

Tevens zijn er mooie, nieuwe producten te zien, die niet in de catalogus staan; waaronder nieuwe kerststempels.

Het is geheel vrijblijvend.
Mocht u toch een bestelling op deze dag plaatsen, dan ontvangt u een leuke attente!

Locatie Rilland. neem voor de precieze locatie even contact met mij op, zie tab contact.


Nederlandse tekststempels.

Stampin'Up! heeft Nederlandse tekststempels!
Het is een set van 24 stempels met voor elke gelegenheid een tekst, dus je pakt nooit mis!
Het set kost € 35,95  en hiervoor zitten ze in een doos opbergdoosje.

clip_image001

Als u interesse heeft, neem dan even contact met mij op.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten