zaterdag 23 november 2013

Nieuwe workshop datums en nieuws van Stampin'Up!

Afgelopen donderdag gaf ik de workshop kerststerren.
Voor alle dames goed te doen en het was, zoals altijd, weer erg gezellig!

Voor het nieuwe jaar heb ik al datums gepland!
Maandag 27 januari         workshop
Zaterdag 1 februari          inloop middag
Donderdag 13 februari    workshop
Donderdag 6 maart          workshop

Wat we gaan maken is nog een verrassing (voor mij ook!).
Er komen waarschijnlijk nieuwe producten uit, dus daar wacht ik op en dan ga ik weer lekker nieuwe projecten bedenken. Zodra ik voorbeelden heb, zal ik het op mijn blog zetten!
Tijdens de inloop middag op 1 februari, zullen verschillende nieuwe producten te zien zijn.


Hier alvast een nieuwtje van Stampin'Up!:

Er is nu een pakketje te krijgen, met materialen om zelf stempels mee te maken.
In deze Stamp Carving Kit zitten 2 gutsmesjes, 7.6x10.2 cm. rubber en nog zo'n maat foam, 4 hout blokjes om de stempels op te plakken, 1 Island Indigo marker, 3 postcards, instructievel en een voorbeeldvel. Dit set kost € 24,95.

Er is ook een navulset te krijgen met daarin 7.6x10.2 rubber en foam, 4 blokjes hout en instructie. Dit set kost € 11,95.
Voor de link naar deze flyer:

 
Als u vragen hebt, mail gerust!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten