zondag 16 februari 2014

Teamtreffen en swaps

Gisteren het teamtreffen gehad van mijn 'upper'-upline, José.
Samen met mijn up-line Anja, naar Oosterbeek gereden voor een hele gezellige dag.

Bij een teamtreffen maken alle deelnemers (mede demonstrators van Stampin'Up!), een kleinigheidje voor iedereen. Dat noem je een swap. Deze worden dan geruild met elkaar, zodat je dus zelf heel veel nieuwe ideeën krijg! Heel erg leuk.
Hier de swap van mijzelf:



 
 
Korte, beknopte omschrijving van de swap:
 
Ik heb hartjes op Real Red cardstock afgedrukt met VersaMark en bewerkt met Pool Party embossing poeder. Ook hartjes afgedrukt met VersaMark op Pool Party cardstock en bewerkt met Cherry Cobbler embossing poeder. Dan de hartjes precies door de helft gesneden en weer samengevoegd met een Real Red deel en een Pool Party deel. 
 
De onderstaande swaps heb ik gekregen van mede demonstrators:
(die van mij ligt er ook tussen)


 
 
Hier een foto van het Treasureteam van José, zoals deze gisteren aanwezig was:
 

Een heel fijn en gezellig team.
Als je ook als demonstrator aan dit team wilt deelnemen, vraag dan om meer informatie, zie contact.

 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten