zaterdag 28 februari 2015

'From The Herd' ballon - teamtreffen - kom ook bij Stampin'Up!

Vorige week kreeg ik de uitnodiging van mijn 'upper-upline' Jose Hoogeveen.
Op 14 maart mogen alle dowlines naar haar teamtreffen komen.
Dat belooft weer een heerlijke dag te worden.
Ik zie dan weer vele collega's, uit dit fijne Stampin'Up! 'Treasure team' van Jose.

Ballonnen zijn altijd feestelijk, dus ik vond haar uitnodiging ook een inspiratie voor verjaardags-kaartjes.
Maar eerst dacht ik..... he, jammer ik heb geen ballon stempel....
Tot ik alle stempels eens even naging en natuurlijk had ik wel een ballonnetje:
uit de 'From The Herd' set  (soms weet je niet eens wat je allemaal hebt...!)

 
Op een paar ballonnen zitten enkele laagjes Clear Embossing poeder, verhit met de Heattool. 
Hierdoor tonen ze nóg feestelijker!
Deze heb ik uitgeknipt en met Dimensionals opgeplakt, zodat ze een beetje hoger zijn.
 
 

 
 
Hier de uitnodiging van Jose:
 
 
Wil je ook deelnemen aan zo'n gezellig teamtreffen?
Wordt dan ook Stampin'Up! Demonstrator.
Het is echt heel leuk en je mag het op je eigen manier doen.

Hoeveel geld geef jij per maand uit aan je hobby?

(tel echt alles bij elkaar op...)
Misschien kom je al gauw aan € 100,00 - 125,00
Denk dan eens goed na, om eventueel ook aan te sluiten bij Stampin'Up!
Dit is namelijk ook ongeveer het bedrag, dat Stampin'Up! van je verlangt om te zetten.

Je mag dus gewoon voor jezelf demonstrator zijn en genieten van alle voordelen!

-Zo krijg je onder andere altijd korting op de Stampin'Up! producten;
-Mag je een voordelig starterspakket uitzoeken;
-Kom je evt. in aanmerking voor gratis producten en bonussen;
- Werk je met zeer fijne Stampin'Up! materialen;
-Mag je dus deelnemen aan teamtreffen en Stampin'Up! bijeenkomsten;
-Ontmoet je vele fijne collega's;
-Hoor je als eerste nieuwtjes;
-Leer je heel veel op stempelgebied;
-En is er geen risico: lukt het niet om je omzet te halen of je vind het toch niet wat je dacht, dan hoef je niets terug te betalen of te geven.

Als je in maart instapt, krijg je nóg meer voordeel!!!!!!

Lees hiervoor mijn blogbericht van enkele dagen geleden!

Wil je meer weten, neem dan gerust contact op: ing.oudijk@planet.nl


Ik verwelkom je graag in ons team!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten