zondag 14 juni 2015

Verzamelbestelling!

Dinsdag is er een verzamelbestelling.

Wie aan deze bestelling mee doet,
maakt kans op een verrassingspakket ter waarde van ong. € 25,00!

Bij het ophalen, mag je een lootje pakken.
(Als je bestelling opgestuurd moet worden, voeg ik een nummer toe bij je bestelling)
Dochtertje Eline zal, als iedereen die meedoet een lootje heeft, het winnende nummer trekken.
Dit nummer wordt dan vermeld in mijn nieuwsbrief en op mijn blog.
Degene die het winnende nummer heeft, mag dit laten weten en het pakket komt zo snel mogelijk naar u toe!


Regeltje voor de verzamelbestelling:

Ik verzamel dan alle bestellingen bij elkaar en stuur ze in één keer door naar Stampin’Up! .
Als je hier aan mee wilt doen, betaal je géén verzendkosten.

Graag bij het doorgeven van je bestelling, de bestelnummers melden met korte omschrijving.
De betaling van je bestelling moet wel vóór 16 juni bij mij binnen zijn.
Meestal kan de bestelling binnen een week bij mij afgehaald worden.

 Bestellingen die ik moet opsturen, hebben wel verzendkosten:
€   0,00 - € 45,00 bestelbedrag =  € 5,95  verzendkosten
€ 45,00 - € 75,00 bestelbedrag =  € 3,50  verzendkosten
€ 75,00 bestelbedrag of meer is vrij van verzendkosten

Bestellen kan natuurlijk altijd, ook buiten een verzamelbestelling om.
Voor deze bestellingen hanteer ik ook de bovenstaande verzendkosten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten