vrijdag 11 november 2016

Daar ben ik eindelijk weer! Nieuwe workshops in aantocht!!

Het is alweer een tijdje geleden, dat ik wat op mijn blog geplaatst heb.
Nou, dan begin ik gelijk maar goed, door de nieuwe workshops aan te kondigen!!

Do. 17 november 20.00-22.00 uur:
'Explosie-box met Magisch kaarsje'
(Bij opgave graag je voorkeur voor de basis kleur van de doos aangeven!)
Kosten € 9,00



Do. 24 november 20.00-22.00 uur:
'Lichtje met hertjes'
Kosten € 9,50



Di. 29 november    én     Do. 1 december      20.00-22.00 uur:
'3D schilderij kerst/winter'
Kosten € 15,00
(bij opgave, even de geschikte datum melden!)


Di. 13 december 20.00-22.00 uur:
'Kerstboek'
Kosten € 9,50
(Mocht je deze workshop willen volgen, dan moet er vooraf thuis al iets gedaan worden. Je moet o.a. een oud boek zoeken! Instructie volgt dan!)


Ma. 19 december 20.00-22.00 uur:
'Doosje met kerst-labeltjes'
Een lief doosje met 10 labeltjes!
Kosten € 9,50










Vind je een workshop leuk, maar kan je die datum niet?
Geef het dan even door. Ik kan eventueel een extra datum plannen.

Wil je graag een workshop samen met vriendinnen volgen?
Neem dan contact op. We zoeken samen naar een geschikte datum en tijd.
Zowel overdag als 's avonds zijn er verschillende mogelijkheden!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten