maandag 12 juni 2017

3D schilderij Zomer, met 'Wetlands'

Vorige week heb ik weer het '3D schilderij - Zomer' gemaakt met een groepje gezellige, creatieve dames!
Deze lijst is inmiddels al vele keren bij mij gemaakt, tijdens een workshop (ik denk al zeker 40 keer!).
En elke keer zijn de resultaten weer prachtig!
Sommige workshop-volgsters zijn ervaren knutselaars of stempelaars, maar er zijn ook deelnemers bij, waarvoor het allemaal nieuw is!

 Hier de resultaten van afgelopen week:


Werk in uitvoering:










 
En als laatste wordt de lijst opgevuld!
De lijst heeft een extra ruimte tussen het glas en de achtergrond. 
Super leuk om op te vullen met materiaal dat bij het seizoen past.
Waarschijnlijk in september gaan we de '3D Herfst lijst' maken! 
Houdt mijn blog in de gaten. Onder het tabje 'workshops' zal ik het melden wanneer!



Helaas is de stempelset 'Wetlands' (waarmee deze lijst is gemaakt) uit de catalogus gegaan.... 
Jammer, want het is een fijn set om mee te werken!
Maar goed.... er staan weer vele nieuwe, prachtige sets in de nieuwe catalogus!

 Vandaag krijg ik nieuwe producten binnen.
Ik ga ze lekker uitproberen en zal snel wat voorbeelden op mijn blog zetten!

Fijne dag vandaag!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten