maandag 4 september 2017

'Gourd Goodness' in combinetaie met 'Detailed Gate Thinlits' van Stampin'Up!

Vandaag een combinatie met de pompoenenset 'Gourd Goodness' en de snijmal 'Detailed Gate Thinlits'.
De snijmal is een prachtig hek. Ook hiermee kun je veel combinaties maken.
Eigenlijk hoort hier een stempelset bij voor Halloween, maar zelf heb ik daar niet zo veel mee.
Ik heb dus alleen deze snijmal aangeschaft.
Officieel is het hek hoger. Ik heb de onderkant eraf gesneden.
Die gooi ik niet weg, maar gebruik ik bij een volgend project!

Nog een extraatje toegevoegd aan het hek: de lantaarntjes.
Deze komen uit de snijmallenset 'Christmas Lamppost Thinlits'.
En voor de Stampin'Up!-kenners......: op de achtergrond is de bekende 'Sheltering Tree' gestempeld! 

Twee kaartjes, bijna hetzelfde!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten