zaterdag 2 september 2017

'Painted Harvest' en 'Gourd Goodness', nieuw van Stampin'Up!

Zoals ik al in mijn vorige bericht heb gemeld, zijn veel sets uit de nieuwe catalogus goed met elkaar te combineren.
Hieronder een voorbeeld van een paar sets, die vooral een herfstig tintje hebben.
De zonnebloem uit de set 'Painted Harvest' kan echter ook in een andere kleur gestempeld worden, zodat ze het hele jaar door te gebruiken is! (later zal ik daar een voorbeeld van laten zien)
Bij dit set is een coördinerende pons te bestellen, waarmee je de blaadjes uit kan ponsen.
Samen in een voordelige bundel aan te schaffen!

De Pompoenen uit de set 'Gourd Goodness' , zijn Two-Step stempels.
Dat betekend dat de afbeelding twee keer gestempeld worden, waardoor je zelf niet hoeft in te kleuren, maar wel lijkt alsof je ingekleurd hebt!

Zoals gewoonlijk heb ik bij elke nieuwe catalogus, gelijk favorieten en daar behoren deze twee sets zeker bij!



De achtergrond is bewerkt met de Background Stamps: 'Tree Rings' en  'Burlap'.
En ik heb gebruik gemaakt van de nieuwe 'Embossing Paste'.
Dit is een pasta, die je met behulp van een spatel aan brengt.
Bij deze kaart heb ik daar de 'Pattern Party Decorative Masks' bij gebruikt.
Dit zijn stencils waar je de pasta overheen strijkt met de spatel en zo de structuur op de achtergrond krijgt.
Beide producten vind je op pagina 201 van de hoofdcatalogus.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten